diumenge, 9 de novembre del 2008

Com un ioio

És curiós com sóc... ara m'ha tornat a donar per revifar aquest bloc que tenia quasi oblidat. I és que se m'han acudit quatre idees inconnexes sobre Sairana, una mica de fons i un toc cap allà. Segurament no serà res, perquè em conec, però llegint blocs per allà me n'adono que molaria tenir-ne un d'actualitzat, estaria molt bé.

El problema potser és que no em llegeix ningú. Menys a hores d'ara, que fa quasi un any des de l'últim post. Qui creurà que això va de debò? A més, en els meus bons temps tampoc tenia massa lectors, deu ser que no escric bé o que els meus posts són feixucs... o senzillament no dónen peu a respondre.

Doncs a la merda! escriuré perquè sí, fins que me'n cansi! Com sempre, vaja.

3 comentaris:

Marc Sotos Richard ha dit...

No tinguis tants ous, malparit, que jo he anat passant per aquí i cada cop era Dissabte. El mateix Dissabte!!

Unknown ha dit...

visca!, a vere si és que si!

xavirema ha dit...

el tio més ratllat.....sembles el formatge que es posa a la pasta....a veure si no et ratlles tant i escrius coses que molin....de fet, quan tingui un moment i encara que no m'ho hagis demanat et linkaré al meu guens.....ok?

apa siau